Οφέλη ιδιοκτησίας ενός eshop

  • Posted on: 15 August 2013
  • By: myarticl
Rating: 
0
No votes yet

1.    Διαδικτυακή παρουσία καταστήματος.Στις μέρες μας το διαδίκτυο έχει αποκτήσει μεγάλη δύναμη και πολύς κόσμος προτιμά να κάνει πλέον διαδικτυακά το ψώνια του. Θεωρείται πολύ σημαντικό πλέον για ένα κατάστημα εκτός από την φυσική να διαθέτει και ηλεκτρονική παρουσία.2.    Μικρό κόστος.Η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος εν συγκρίσει με την δημιουργία ενός πραγματικού καταστήματος είναι σχεδόν ανέξοδη. Δεν χρειάζεται ο ιδιοκτήτης του να απασχολεί υπαλλήλους γι αυτό και το βασικότερο δεν χρειάζεται τα εμπορεύματα του να υπάρχουν πριν τις παραγγελίες στην αποθήκη του. Αν έχει εξασφαλίσει καλές συνεργασίες με τους προμηθευτές του μπορεί να λειτουργεί το κατάστημα του όπως θέλει ο ίδιος.3.    Μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό.Με την απόκτηση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος αυτόματα μεγαλώνει το αγοραστικό σας κοινό. Αγοραστές από όλο τον κόσμο μπορούν να δουν τα προϊόντα σας, να περιηγηθούν ελεύθερα στους χώρους του καταστήματός σας από την οθόνη του ηλεκτρονικού τους υπολογιστή. Σε συνδυασμό λοιπόν με μια καλή και στοχευμένη διαδικτυακή καμπάνια, στις χώρες που σας ενδιαφέρει μπορείτε άμεσα να αυξήσετε τα κέρδη σας. 4.    Ισχύουσα θέσηΕκτός των άλλων πλεονεκτημάτων που αποκομίζετε έχετε επίσης την υπεροχή έναντι των ανταγωνιστών σας που δεν διαθέτουν κάποιο e-shop, για το λόγω του ότι το πελατολόγιο σας μπορεί πλέον να σας βρει και διαδικτυακά και έτσι ικανοποιείτε και τους δύο τύπους αγοραστών, και αυτούς που προτιμούν την επίσκεψη στο κατάστημα αλλά και αυτούς που είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και προτιμούν την γαλήνη του σπιτιού τους για να κάνουν τις αγορές τους. 5.    Ανταγωνιστικότερες τιμέςΑπό την στιγμή που το κατάστημα σας είναι ηλεκτρονικό και γλυτώνετε αρκετά κόστη από ότι στο φυσικό, μπορείτε να έχετε ανταγωνιστικότερες τιμές αλλά και να αποκομίζετε κέρδη 6.    Μεγαλύτερη ευκολία για τον καταναλωτήΜε την δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος δίνετε στον καταναλωτή την ευκολία να βρίσκει το προϊόν ή την υπηρεσία που αναζητά πολύ πιο εύκολα, (κάνοντας μια απλή αναζήτηση), χωρίς να ταλαιπωρείται και να κουράζεται. Πράγμα που βοηθά στην διατήρηση της καλής του διάθεσης και του δίνει την ευχέρεια για περεταίρω αγορές.7.    Καλύτερος έλεγχος της αγοραστικής συμπεριφοράςΣτα ηλεκτρονικά καταστήματα εκτός από το καλάθι αγορών υπάρχει και η λεγόμενη λίστα με όσα επιθυμεί ο πελάτης σας να αγοράσει. Αυτό μπορεί να αποτελεί μια ευκολία για τον επισκέπτη για να ξέρει τι επιθυμεί να πάρει, αλλά βοηθά πολύ και εσάς. Γνωρίζοντας τις ανάγκες των πελατών σας μπορείτε να οργανώνετε καλύτερα τις στρατηγικές  marketing που θα εφαρμόσετε, ώστε να πείσετε τον πελάτη σας να αγοράσει το προιόν που επιθυμεί (ειδικά εκπτωτικά κουπόνια για το συγκεκριμένο προιόν, προσφορές και πολλά άλλα).8.     Καλύτερη οργάνωση marketingΜε την αγορά που κάνει ο κάθε πελάτης σας μπορείτε να αποκρυπτογραφήσετε ποιες είναι οι προτιμήσεις του, τι του αρέσει να κάνει, τι παρεμφερή πράγματα μπορεί να ταιριάζουν σ’ αυτές τις επιλογές του; Με όλα αυτά μπορείτε να διοργανώνετε e-mail καμπάνιες για groups αγοραστών σας, που έχουν κάνει όλοι ίδιες ή παρόμοιες αγορές και να τους προτείνεται είτε προιόντα που ταιριάζουν στις αγορές τους και στα γούστα τους σε συνδυασμό με προσφορές για τις αγορές τους αυτές.

DateUpdated: 
NULL
DateAdded: 
2011-06-30 13:56:10